Dom Hadesa

Już przeczytałam długo wyczekiwaną 4 część przygód olimpijskich herosów. Nalatałam się za nią w dzień premiery po kilku sklepach ,ale się opłacało :)

Percy i Annabeth mają duży problem. Są zagubienie w Tartarze i nie wiedzą jak dojść do wrót śmierci - jedynego wyjścia do normalnego świata , tak by nie dać się zabić przez potwory. Przed nimi daleka i trudna droga. Na szczęście mogą liczyć na przyjaciela ,ale kto nim będzie wam nie powiem [muhahaha]
''-Kocham cię.
Nie wiedziała czy ją słyszy ,ale skoro miała umrzeć ,chciała by były to jej ostatnie słowa"
Reszta załogi "Argo II"  musi się przedrzeć do Gracji ,by dotrzeć do Domu Hadesa gdzie znajdują się wyjście z Tartaru . Muszą się idealnie zgrać z wyjściem Percy`ego i Annabeth. Do tego Gaja nasłała na nich bogów gór i wszystkie możliwe potwory przez co nie mogą przelecieć nad pasmem górski. I jak tu zdążyć ? Przed nimi jeszcze dużo trudności. Do tego rzymianie szykują się do wojny z obozem herosów, a powstrzymać ich może tylko posąg Ateny Partenos który jest na pokładzie statku ,setki mil od Ameryki.
Chociaż wszystko wydaję się nie możliwe wiedzą ,że muszą podjąć wyzwanie,  nawet jeśli będą musieli przypłacić to życiem.
"-...Zatrzymam to ! Dzięki niebieski tyłku !
Niebieski tyłku ?
Leo zerknął w dół. Spodnie znowu opadły mu do kolan,ujawniając niebieskie majtki."
W tej książce jest wiele niespodziewanych zwrotów akcji. Jak wcześniejsze jest napisana lekkim i plastycznym językiem ,ale niestety nie ma już tyle humoru co w poprzednich częściach :(
Mimo to jak zawsze Rick Riordan wciąga do tego stopnia ,że czyta się jego książkę z latarką pod kołdrą.


Tytuł: Dom Hadesa
Autor: Rick Riordan
Moja ocena:6/6
Wydawnictwo: Galeria książka

Komentarze

  1. 6,6? Hmmm...musi być nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią sięgnę po tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie chcę przeczytać tą serię, a moja mama powiedziała, że mają wydać całą to mi kupi... tak samo było z Percym, musiałam strasznie długo czekać... zawsze tak jest i nie mogę się doczekać aż ją przeczytam!!! Uwielbiam Riordana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Riordan dał też początek serii 39 wskazówek (inne części piszą inni pisarze) polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to wygląda ,przeczytam w najbliższym czasie ;)

      Usuń
  5. Masz super bloga, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do siebie
    http://life-by-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze czyta mi sie twojego bloga! Niewiedzialam ze nasz taki talent ♥ ---> I.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Kto odejdzie już nie wróci

Papierowa księżniczka