Tam gdzie spiewają drzewa

Jest to taka książka-legenda. W każdym razie ja odniosłam takie wrażenie podczas czytania.
Opowiada o Vianie ,młodej dziewczynie ze szlacheckiej rodziny ,która za niedługo wychodzi za mąż. Słowem zaczyna się w idealnym świecie. Autorka jednak burzy go w przeciągu kilku stron. Nagle wybucha wojna ,w której biorą udział jej ojciec i ukochany. Wygrywają ją barbarzyńcy ,którzy zajmują cały jej kraj.
Sprowadzają wszystkie szlacheckie pani do zamku i siłą przydzielają im mężów. A gdzie jest jej narzeczony ? tego wam nie powiem.
Cała akcja dzieję się obok wielkiego lasu ,o którym krąży masa legend. Nikt od wieków nie ma odwagi się w niego zapuszczać.Pewnie się już domyślacie gdzie wyląduję ?
 Na początku wydawało mi się ,że pomysł już jest wszystkim znany ,ale zakończenie okazało się naprawdę fajne (w każdym razie mi się podobało) Viana jest naprawdę bardzo interesującą postacią ,która na początku dość dziecinna ,zmienia się okropnie.Trzeba przyznać jest dość narwana i nie może usiedzieć w miejscu ,ale bardzo ją polubiłam
 Jak sobie poradzi dobrze ułożona panienka w czasie wojny ?  Czy weźmie los w swoje ręce ?

Tytuł :Tam gdzie śpiewają drzewa
Autor : 







Komentarze

  1. Fabuła wydaje mi się dosyć oklepana, ale każdy lubi coś innego c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fabuła jest dosyć częsta, ale okładka czarująca, mówcie co chcecie i tak zwracam na to uwagę. Czy mówiłam ci już jak uwielbiam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja też zwracam uwagę na okładkę. Na pewno nie tylko na nią ,ale kiedy jest ładna od razu przyciąga uwagę i zaczyna mnie ciągnąć ,żęby sprawdzić co jest w środku

      Usuń
  3. Okładka jest bardzo śliczna i na pewno będąc w księgarni na sam jej widok kupiłabym ją:3 Myślę, że nie pożałowałabym kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super ja polecam ksiazke cel snajpera chris kyle i swojego bloga http://inspirationpauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Kto odejdzie już nie wróci

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Papierowa księżniczka