znak ateny

 Przeczytałam to już całe wieki temu (dla uściślenia jakieś 3 miesiące temu) Nie wiem dlaczego tak długo tej recenzji nie zamieszczałam. Jakoś nie miałam weny.
 Jest to jak na razie ostatnia książka z serii "Olimpijscy herosi". W przygotowaniu jest już następna cześć pt. "Dom Hadesa ", której nie mogę się już  doczekać ! Jak tylko wyjdzie lecę od razu do księgarni. Ale nie o tym chciałam.
  "To głupota- powiedziała Lwia Głowa.- Tyko opóźniasz swoją śmierć.
- Opóźnianie swojej śmierci to moje ulubione hobby."
Jak zawsze jest pełno humoru ,a akcja trzyma w napięciu. Tym razem cała wielka siódemka ,ma spotkać się pierwszy raz ,wszyscy razem. Annabet chce odnaleźć Percy`ego ,a najbardziej ją martwi czy on się nie zmienił i czy nie stal się już rzymianinem ? Do tego ma do wypełnienia misję powierzona jej przez Atenę,a Nico zniknął. Do tego wszyscy bogowie mają takie rozdwojenie jaźni i świrują pomiędzy Rzymem ,a Grecją. Słowem same kłopoty. Czy im się uda ?

 "Percy jest dla mnie wszystkim."
Świetna jak wszystkie inne ! Moja ulubiona część jak na razie. Po prostu nie da się w nią nie wciągnąć, A do tego Annabeth i Percy <3


"Tak się cieszę, ze tu jesteście - powiedziała Afrodyta. - nadchodzi wojna. Rozlew krwi jest nieunikniony. Można zrobić tylko jedno.
- Och... ale co? - zapytała Annabeth.
- Co? Oczywiście napić się herbaty i pogawędzić. Chodźcie!"

Tytuł : Znak Ateny
Autor : Rick Riordan
Moja ocena :6/6
Wydawnictwo: Galeria książki 





Komentarze

  1. Przeczytałam, kocham to.
    Z niecierpliwością czekam na przetłumaczenie 'Domu Hadesa'
    zajrzysz do mnie?
    vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Kto odejdzie już nie wróci

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Papierowa księżniczka