Ostatni olimpiijczyk

Niestety to już ostatni tom tej znakomitej serii "Percy Jackson i bogowie Olimpijscy". Jak teraz pomyśle o wszystkich częściach to dochodzę do wniosku (może mylnego),że pierwsze i druga część nie jest aż tak dobra jak kolejne.
Tym razem wojna z Kronosem zbliża się nieubłaganie ,a zagrożony cały świat !
Posejdon prowadzi wojnę morską ze starymi potworami i nie morze sobie poradzić ,a reszta bogów opuszcza olimp próbując powstrzymać potwora zmierzającego do Noweg Jorku.Niestety nie za dobrze im to wychodzi. Percy wyrusza do krainy umarłych zrealizować bardzo niebezpieczny plan ,który ma mu bać szansę pokonania Kronosa ,ale czy on się powiedzie ?  Główna siedziba bogów została kompletnie bez ochrony no i oczywiście komuś przypadło ją bronić. Domyślacie się komu ? oczywiście Percy`emu i jego przyjaciołom.
 "Nie polecam podróży cieniem, jeśli się boicie:
-ciemności,
-dreszczy przebiegających po plecach,
-dziwacznych dźwięków,
-jazdy tak szybkiej, że ma się wrażenie, jakby skóra złaziła z twarzy.
Innymi słowy uznałem, że to fantastyczne."
 Co tu dużo pisać. Humor jest, wartka akcja rozkręcająca się jeszcze szybciej niż zwykle jest  ,oczywiście wielka bitwa też jest i grecka mitologia jest. Wszystko na miejscu :)
Dowiemy się też więcej o Luku (chłopcu który pierwszy dołączył do Kronosa) .

Strasznie żałuje ,że jest to ostatnia część :(. Na szczęście jest jeszcze druga seria "Olimpijscy Herosi". Tak jest napisane z tyłu pierwszego tomu (tak już go czytam)

 "Powitajcie nowych bohaterów i starych znajomych z Obozu Herosów w pierwszym tomie nowej serii „Olimpijscy Herosi”. Jej autor, twórca wielu bestsellerów Rick Riordan, naładował tę książkę niespodziewanymi zwrotami akcji, zagadkami i humorem, tworząc wielką opowieść o niesamowitych przygodach. Kiedy ją przeczytacie, będziecie niecierpliwie wyczekiwać następnego tomu." 

Tym postem żegnam się z niesamowitą serią książek i mam nadzieje ,że choć trochę was zachęciłam do przeczytania


Tytuł : Ostatni olimpijczyk 
Autor : Rick Riordan 
Moja ocena : 6/6 a jak by inaczej !
Wydawnictwo : Galeria Książki 

_________________________________________________
A dziś są walentynki <3 Z tej okazji życzę wam wszystkiego najlepszego i szczęścia w miłości nie małego.
Nawet mi się zrymowało.

A jak wam minęły ?
Ja cały dzień siedzę w domu bo jestem chora :(
Mam chociaż nadzieje ,że będzie dużo komentarzy. Więc zachęcam do komentowania ! Będzie mi miło :)

Komentarze

  1. ciekawe , mozliwe , że przeczytam . Zaciekawił mnie tytuł , ale zaczne od I cz. bo nie czytałam jeszcze żadnej ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawa, może przeczytam w wolnym czasie. Fajny blog.
    http://uzaleznionaodciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z tobą książki są fenomenalne skończyłam je czytać ok. 2. miesiące temu i jeszcze mam ochotę, a czytałaś może "archiwum herosów"?

    skrawekczasu.bloog.pl
    vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem je już ;) Są fajne chyba najlepszy autor. No jeszcze jest Joseph Delaney (Kroniki Wardstone) A jak cos to w serii Olimpiscy Herosi sa 3 części:) Zapraszam do mnie opinierecenzjeksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka oczywiście zajebiaszcza, jak wszystkie Ricka Riordana <3 A czytałaś już drugą serię "Olimpijscy Herosi"? Też fajne :3

    Korzystając z okazji zapraszam do mnie na rozdział 12 ;**
    http://percyiannabeth.blogspot.com/
    Jak już spamić o Percy'm, to pod notką o Percy'm :D

    Merr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam pierwszą część "Olimpijskich Herosów".Na bloga na pewno wejdę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Kto odejdzie już nie wróci

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Papierowa księżniczka