Marina

Marina - Carlos Ruiz Zafón
Jak zawsze książka Zafóna jest naprawdę super. Tajemnica, akcja trzymająca w napięciu i bardzo ciekawe postacie, które polubiłam już od pierwszych stron.
Czasami to, co najbardziej prawdziwe, dzieje się tylko w wyobraźni. Wspominamy tylko to, co nigdy się nie wydarzyło.
Oscar Drai jest uczniem szkoły z internatem.Większość czasu po lekcjach spędza włócząc się po Barcelonie. Pewnego dnia poznaję Marinę.Po jakimś czasie bardzo się zaprzyjaźniają, a Oscar spędza z nią i jej ojcem prawie każdą wolną chwilę.
On i jego nowa przyjaciółka odkrywają, że tajemnicza dama przychodzi raz w miesiącu zawsze o tej samej porze na bezimienny grób. Podążają za nią i tak zaczyna się ich przygoda pełna niebezpieczeństw. Na  własną rękę zaczynają prowadzić śledztwo. Poznają coraz więcej faktów i nie zawsze prawdziwych opowieści. Akcja rozkręca się bardzo szybko i trzyma w napięciu do końca. Ale tajemnice ma nie tylko bezimienny grób, ale też Marina.
Dopóki nie zrozumiesz śmierci, nie zrozumiesz życia.
Naprawdę świetna książka. Wszystkie na początku nic nie znaczące fakty łączą się w jedną całość.  Przygody dzieją w Barcelonie i jej okolicach, a zakończenia, cóż powiedzieć, wyciska łzy z oczu.

Tytuł: Marina
Autor: Carlos Luiz Zafón
Moja ocena: 6/6
Wydawnictwo:  Muza

Tak w ogóle to strasznie mi się podoba ta okładka :)

Komentarze

  1. Ooo, tej jeszcze nie znałam, ale z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie przeczytam :D
    lubię tego typu książki :D
    zapraszam do mnie
    http://lollikemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaach... on jest moim ulubionym pisarzem, jaka szkoda, że tak mało książek wydał... wszystkie są inne i mają niepowtarzalny klimat. Uwielbiam jego niesamowity styl. Wiesz co dobre ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Kto odejdzie już nie wróci

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Papierowa księżniczka