Pamiętniki półbogów

Nie mam teraz zbyt wiele czasu na pisanie i mam też spore zaległości. 
No więc dzisiaj napisze o pamiętniku półbogów. Bedzię krótko ,ale zawsze to już coś.
"Gdy tylko uniosłem blachę,coś na mnie wyskoczyło -smuga flaneli i blond włosów.I młotek godzący prosto w twarz"
Książka ukazała się w Polsce nie dawno bo z 2 tygodnie temu. Jest to taki jakby dodatek do serii książek "Olimpijscy herosi". Składa się z czterech opowiadań. Pierwszy jest pamiętnik Luke`a ,drugie są przygody Percy`ego i Annabeth, trzecie o tym co działo się kiedy Leo budował okręt (pogoń za stolikiem :)) ,a czwarta to opowieść syn Riordana ,która podobała mi się najbardziej. Nosi tytuł "syn magii' i mówi o dziecku Hekabe (bogini magii ). Rozwiązują się pewne zagadki ,które nie zostały wyjaśnione w serii ,np. jak działa mgła i kto jest za nią odpowiedzialny ? Do tego jest kilka łamigłówek do rozwiązanie. Nie są zbyt trudne ,ale zająć się czymś można :) no i nie można zapomnieć o wywiedzie z wężami Hermesa.
 -Mały olbrzym nic z tych dużych
-Mały olbrzym
-Tak. Ma ze trzy metry wysokości
-No to rzeczywiście jest maleńki

No ogólnie fajne ,tylko mogło by być trochę dłuższe ,bo na pewno nie dorównuje książką. W momencie kiedy zaczynało się rozkręcać akcja ,a ja olewając lekcję ,kartkówki i takie tam ,czytałam, okazywało się ,że to już koniec :(
Przyznaję ,że są okropne obrazki. To chyba nie  był najlepszy pomysł ,żeby tam je wstawiać ,bo ja zupełnie inaczej  sobie wyobrażałam postacie. Wszyscy tam mają dziecinne buzie jakby mieli po 10/11 lat.
Ale oprócz tego książką spoko.

Tytuł : pamiętniki półbogów
Autor Rick Riordan
Moja ocena:5-/6
wydawnictwo:galeria książki

Komentarze

  1. fajny blog!:)
    czekam na nastepny post i lize na rewanz:D

    http://onefingertwowords.blogspot.co.uk/ <--zapraszam na mojego bloga o modzie,muzyce i fotografi jezeli ci sie spodoba, zostaw kom, lub dodaj do obserwujacych, napewno sie odwdziecze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od samego początku jestem bardzo zadowolona, że ten blog powstał. Ludziom wydaje się, że nasze pokolenie w ogóle nic nie czyta, a jedynie ślęczy przed komputerem. A to nieprawda. Książki, zaraz po koniach, to mój drugi świat, najlepsze co możliwe. I super, że piszesz na temat książek, redagujesz te wszystkie recenzje, naprawdę świetnie! :)
    I fajny nagłówek.
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/ - może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. + obserwuję. Chyba pomyliłaś sobie blogi, bo napisałaś, że Ty też, ale nie zaobserwowałaś, hehe. :) Ale nie szkodzi, jak będziesz miała czas to zapraszam, link w komentarzu powyżej.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, fajny blog ;3 *.* Obserwujemy? ♥
    Wbijaj | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli już mnie odwiedziłeś zostaw choc słówko :) Zależy mi na twoim zdaniu

Popularne posty z tego bloga

Kto odejdzie już nie wróci

Primark w Polsce - czy powinniśmy się aż tak cieszyć?

Papierowa księżniczka